cigarettes and razor blades (souriretriste) wrote in bandwanted,
cigarettes and razor blades
souriretriste
bandwanted

  • Mood:
  • Music:

help

Name:Kyriaki (kiki) C.

Location:Aurora, Colorado aka hell

Age:14

Primary Instrument:guitar/vocal

Other Instruments:drums (rally pathetic tho) and bac vocal

Bands or artists who have influenced you:armor for sleep, mae, senses fail, MCR, the used, a perfect circle, taking back sunday, underoath, trust company, sum 41, HIM, the starting line, matchbook romance, the f-ups, green day, blink 182, a static lullaby, emanuel, fall out boy, idk everyone emo/ scream/ punk

Previous band/musical experience: choirs at church and school

What kind of band you are looking for: really punk or emo/ screamo kinda I REALLY NEED A DRUMMER U GUYS!

Gear: electric guitar, acoustic guitar, unused drum set lol, and a bass guitar

Anything else you think we should know: i have a band we need a drummer. we've got guitar, bass and vocals we're just missin the drummer. we need help plz help me lol
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments